nedelja, 28. marec 2010

DP veteranov

Je bilo pa zato danes na državnem prvenstvu veteranov v Ljubljani bolj pestro. Konkurenca na nivoju in bolj množična. Nisem pričakoval, da mi lahko uspe še drugič v dveh dneh poseči po najvišjih mestih. Najprej sem se na strelsko linijo podal s standard zračno pištolo. Malo nervoze je bilo prisotne. Z veliko muko mi je uspelo ustreliti prvih deset strelov. Nič posebnega. 89 krogov. Potem pa se je začelo. Štiri desetke zaporedoma. Uff, postane vroče. Naslednji streli kar nočejo iz pištole. In potem končno, vendar žal 1x8 in 1x7 ter vse splava po vodi. Potem pa se je zopet odprlo in ponovno štiri desetke po vrsti. Druga serija 95 krogov. Odličnih 184 krogov je bilo dovolj za drugo mesto med 22-imi veterani 50+.
Pavza in priprave za serijsko zračno puško. Na liniji se me zopet lotevajo misli, kaj mi lahko po včerajšnjem rezultatu uspe danes. Namestim si očala, katerih modifikacija je bila ključna za boljše streljanje v zadnjem času. Nič več ni meglene slike pri merjenju. Normalno streljanje poizkusnih strelov in začnem s treljanjem za oceno. Nervoza se nekoliko poveča vendar sem s prvim strelom (9) zadovoljen. Potem pa štirikrat v center. Ena osmica za popuščanje napetosti ne škodi. Nato pa v prvi seriji še 1x v devetko in trikrat center (96). Obetavno, vendar treba bo zdržati še eno serijo. Osem visoko. Še ena devetka visoko. Pa še ena. Spustim merek za en "škloc" in ustrelim dva centra in tri devetke malo levo malo desno. Za konec mi uspe zadeti še dva centra (93) in uspeh je zagotovljen. Skupaj 189 krogov. Suuuuper. Postal sem, z naskokom, DRŽAVNI PRVAK med 47 tekmovalci veterani 50+. Se vidimo naslednje leto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar